مامانا فشارم ۱۲ رو ۶ عه خوبه برا این هفته یا زیاد؟؟

۴ پاسخ

عزیزم باید تو این ماه از12کمتر باشه چون موقع درد زایمان فشار بالاتر می‌ره سعی کن چیزهای شور نمکی را حذف کنی

نرماله گلم

قشنگ نرماله

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی