۶ پاسخ

پسرمن تب نکرد ولی من بهش ۳بار پاراکید دادم ک جلوکیری کنه از تب

یک سالگی خیییلی سبکه بازم بستگی ب بچه داره

اما ۱۸ ماهگی خیلی سنگینه
اما بازم ی سری میگفتن بچمون نفهمید
برای دختر من ۱۸ خیییلی سنگین بود بقیه رو اصلا نفهمید

خیلی سبکه ظاهرا پسرم همه واکسنا تب میکرد نق میزد ولی ۱سالگیش خیلی سبک بود اصلا تب نکرد

من صبح زدم تا الان که حالش خوبه

من واسه دخترم زدم ن اصلا متوجه نشد ، خدا کنه واسه پسرمم همینجور باشه

من تو همینجا دیدم ی مادر میگفت بچش تب کرده بعد واکسن

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی