من فقط وقتی اوردم پاراکید دادم،درد نداشت تبم نداشت،درد فقط گفت پاش درد میگیره بعدخوب میشه پسرم که اکی بود ولی یکسال و نیم پاش درد میگیره و خیلی اذیت میشه
من دیروز زدم تب نداشت خداروشکر دمای بدنش کلا رو ۳۶بود ولی پاراکید بده
استامینوفن دادم
بعد خیلی تب میکنه بچه
احتمال اینکه اسهال هم بشه هست
چون مانلی تب خیلی شدیدی کرد اسهال هم شد
واکسنش هم خیلی درد داره اذیت میکنه
تب نداره
اصلا تب نکرد هیچ دارویی بهش ندادم
کم پیش میاد بچه ای تب کنه اگه تب داشت پاراکید بده
بهداشت گفت اصلا 1 سالگی تب نداره درد هم نداره
پاراکید خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.