برای واکسن یکسالگی تب بر چی دادید؟

۸ پاسخ

من فقط وقتی اوردم پاراکید دادم،درد نداشت تبم نداشت،درد فقط گفت پاش درد میگیره بعدخوب میشه پسرم که اکی بود ولی یکسال و نیم پاش درد میگیره و خیلی اذیت میشه

من دیروز زدم تب نداشت خداروشکر دمای بدنش کلا رو ۳۶بود ولی پاراکید بده

استامینوفن دادم
بعد خیلی تب میکنه بچه
احتمال اینکه اسهال هم بشه هست
چون مانلی تب خیلی شدیدی کرد اسهال هم شد
واکسنش هم خیلی درد داره اذیت می‌کنه

تب نداره

اصلا تب نکرد هیچ دارویی بهش ندادم

کم پیش میاد بچه ای تب کنه اگه تب داشت پاراکید بده

بهداشت گفت اصلا 1 سالگی تب نداره درد هم نداره

پاراکید خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان مصعب مامان مصعب ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی