مامانا واكسن يكسالگي درد داره؟ تب چي؟

۲ پاسخ

نه درد داره نه تب من ۲۸فروردین براپسرم زدم فقط همون لحظه یکم گریه کردهمین

نه تب داره نه درد بچه هیچی نمیفهمه

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی