مامانا از واکسن یکسالگی بگین
تب داره؟؟درد داره؟؟؟

۸ پاسخ

عوارض بعدش برای دخترم اذیت کننده بود

یه کوچولو دخترای من شب تب کردن

من امروز ظهر دخترمو بردم واکسن زدن
خداروشکر تب نکرده ولی خیییییلی نق نق میکنه دیوونم کرده

نه اصلا

کاش راحت باشه
من چند روز بعدش زایمان میکنم
هم پسرم اذیت میشه هم خودم

خیلی خیلی راحته

نه خیلی راحت بود

راحت ترین بود

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی