سلام عزیزم زایمان کردی شما ..کدوم بیمارستان میخوای بری واسه زایمان
منم اصلا درد ندارم هرچی هم میرم دکتر فایده نداره بستری نمیکنه میگه تا ۴۱ هفته باید بمونیهمش نگرانمبچه مدفوع نکنه خفه بشه😔😔
من برعکس شما هی هر شب میگم خدایا من یوقت نزام تا ۳۸ هفته و سه روزم بشه 😅
منم دیگه خسته شدم واقعا کی میخواد بیاد همه چی برام سخت شده
بعد میگین خدایا کاش تو دلم بود
😭منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.