بتا ۲۰,۲۵باشه یعنی زود رفتم برا ازمایش ؟

۴ پاسخ

اره عزیزم باید هی تکرارش کنی

اره منم زود رفتم ۱۹ بود سه روز بعد رفتم رفته بود بالا

با چند روز تاخیر رفتی؟

اره عزیزم ۴۸ساعت بعد آزمایش بده اگ رفت بالا ک بارداری به امید خدا

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری