منم مثل شما هستم از روزی که فهمیدم یعنی سه ماهه فهمیدم باردارم.. باخودم یک فکرهای ناجور میکنم همش فکر میکنم سر زایمان بمیرم.. میگم به خاطر که دیابت دارم شاید بمیرم یک فکرهایی میکنم که نگو.هرکاری میکنم از ذهنم بره نمیره فقط من شدم فکر زایمان 🤦🏻♀️😔
منم اینجوریم اینا همش از هورمونامونهه🫠
یکم شیرینی بخور هورمون شادی تو مغزت ترشح بشه یا نمیدونم بیکاری کن که خوشحالت کنه چون اینا همش تأثیرات هورمونه
این چه حرفیه اخه دخترررر
به چیزای قشنگ فک کن
من سر دخترم اینجوری حس میکردم😂🤦🏻♀️
وای من همش حس میکردم سر زایمانم میمیرم
توی بارداری اولم به همسرم وصیت کرده بودم که بعد مرگم چیکار کنه چیکار نکنه میدونم حست رو درک میکنم
من ام این جوری بودم یادمه اصلا فکرنکن
عزیزم اینا نشونه ی افسردگی حاملگی هست
اعصاب به قدری ضعیف میشه که همش به چیزای بد فکر میکنی حتما یه مشاوری چیزی برو چون بعد زایمان تشدید تر میشه خدایی نکرده
بعدشم برای آرامش ذهن و روحت زود به زود صدقه بده
دور از جون ، این چه فکرایی عزیزم به چیزای خوب فک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.