۲ پاسخ

از کسی شنیدم ک روزانه ی قاشق چایخوری آب جوشیده‌ای ک ولرم باش و توش قند حل شده میداده میگف برا دلدرد خوب بود.حالا ی پرس و جویی بکن اگ خوب بود انجام بده

پاهاش جمع نمیکنه ت شکمش؟
هی خودشو پیچ نمیدع؟

سوال های مرتبط