منم خیلیییی تشنه میشم ماه هشتم،میگن بخاطر دیابت بارداریه😢😢من قند ناشتام ۱۰۰بود،ازمایش گلوکز واسم تکرار زد دکتر😢به حالی که بعد از خوردن گلوکز ۱۱۹و۱۰۹بود قندم!!مشکوک شدن به دیابت !!
لیمو تازه بگیر یه برش بنداز تو بطری آبت
کلا آب لیمو عطش رو از بین میبره
آب بخور😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.