تو ماه هشتم بارداریم از تشنگی و عطش دارم میمیرم چیکار کنم؟

۳ پاسخ

منم خیلیییی تشنه میشم ماه هشتم،میگن بخاطر دیابت بارداریه😢😢من قند ناشتام ۱۰۰بود،ازمایش گلوکز واسم تکرار زد دکتر😢به حالی که بعد از خوردن گلوکز ۱۱۹و۱۰۹بود قندم!!مشکوک شدن به دیابت !!

لیمو تازه بگیر یه برش بنداز تو بطری آبت
کلا آب لیمو عطش رو از بین می‌بره

آب بخور😐

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری