برو دکترت نامه بگیر درست کن
من دندونم تو ماه ۷درست کردم
عموم دندون پزشکه ولی گف تا زمانی ک نامه دکترت نیاری من درست نمیکنم
منم نامه گرفتم رفتم پیشش برام عصب کشی کرد روشم پانسمان گزاشت
گفت پر نمیکنم چون ضرر داره
دیگه موند بعد زایمان پرکنه
دندون عقلمم ماه ۶بودم جراحی کرد
ولی بیحسی فقط لیدوکایین مجازه اگر رفتی چیز دیگه نزنه دکترت
ممکنه فشارتم شبش بالا بره
منم همینطور😂
اسپری لیدوکائین بزن روش یه دقه صبر کن بی حس شد قشنگ دهنت بشور که قورت ندی کامل دهنت بشور
دندون درد خیلی بده🥲نمتونی بیحسی بزنی
گلم عفونت بیشتر از هرچیزی ضرر داره حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.