چرا انقد این ماه هشتم طولانیه 🥲😑

۱۳ پاسخ

اره والله گفتی نمی‌گذره اصلن ماهه هفت هم نمیگذشت

خیلییی طولانیه 😤😤😤

الان هشت شما هم باید تموم شده باشه

وارد ماه نهم نشدی پ😂

دقیقا 😭😭😭😭😭

حالا ماه نهم رو ندیدی😂

نه طولانی نره

برا منم همینطور احساس می‌کنم اصلا نمیگذره

خدا کنه ۹ اینجوری نباشه🥲

منم منتظرم تمام بشه دقیق چند هفته ای من ۳۳هفته و ۱ روزم

برعکس من میگم دیرتر بگذره که دنیایی کار نکرده دارم داره مث برق میگذره

ماه ششم کشتتتم تمونمیشه

اووووووو مگه تمام میشع😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان مانیسا💓 مامان مانیسا💓 ۱ ماهگی