سلام خانما ۲۶هفته سه روز رفتم سونو وزنش ۹۰۰گرم بود خوبه یا ن

۰ پاسخ

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 روزهای ابتدایی تولد