مامانا
میخام ساک زایمان جمع کنم
چیا لازمه واقعا ک بزارم

۳ پاسخ

تو نشونه های شیر داری؟
من هنوز هیچ حسی تو سیته هام ندارم
حتی سفت و بزرگ هم نشده

همه اینا که گفتم خودم بردم به علاوه فلاکس آب گرم نگه میداره ولی میزارمش داخل ماشین اگر لازم شد شیر خشک بدم ببریم داخل قنداق هم که بیمارستان طرف ما قبول ندارن میگن نیارید فقط پتو

سه تا دست لباس کلا دستکش جوراب
پوشکش دشک تعویض دستمال خشک کن شیشه شیر پستونک
پتو یه پارچه مرمری سفید
دور پیچ
قنداق
برای خودت هم دو تا شرت نخی یا یه بار مصرف .. پوشک بزرگ یه دست لباس راحتی
اگر برای نینی ست بیمارستانی خریدی هم ببر .

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آرتین تو دلیم💕 مامان آرتین تو دلیم💕 روزهای ابتدایی تولد