۷ پاسخ

دقیقا منم همین مشکل رو دارم

براش برنامه کودک بزار اگه الان خانوما نمیریزن سرم روزی یساعت اشکال نداره بزارش تو روروک بزارش جلو تی وی یا اهنگ بزار

وای منم یعنی میرم تو اشپزخانه هم گریه میکنه نمیدونم چیکار کنمم

اضطراب جدایی😵‍💫

وای منم

براش برنامه کودک بزار ببین باز هم همینجوریه

تو این سن اینجوری میشن طبیعیه

سوال های مرتبط