دخترمنم یه مدت اینجوری بود فقط میخاست روپاباشه براش تاب بستم الان خیلی خوب شده همه جوره میخابه توتاب وبغل وزمین
وای لباش شبیه لباس دخترمنه
وای چقد خوبه همه تو گروه همو درک می کنن
من اصلا از اول به رو پا عادت ندادم که وزنش زیاد شد پام داغون نشه خیلی بی تاب باشه رو شونه میذارم راه میبرم یا تو بغل راه میبرم
وایی من فک کردم فقط خودم این مشکل دارم
عین مــــــــن🥲
دختر منم همینجوریه میگن مال جهش رشدشه استرس جدایی دارن
چند وقت دیگه برطرف میشه
گهواره نداری؟🥲
واای منم خیلی اینو.تجربه میکنم
پسر منم همینه سریع بیدار میشه🤦🏻♀️ من با سنمو از دست میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.