کسی تا حالا مبل کودک خریده؟ به درد میخورن؟

۶ پاسخ

من خریدم خیلی نازه 😍
کاربرد خاصی نداره ولی اینکه یه مبل شخصی داره تو اتاقش میره عروسکاشو میزاره روش و باهاشون به زبون بومبایی خودش (فقط خودش میفهمه چی میگه) حرف میزنه حس قشنگیه🙂

من مدل راک گرفتم خیلی عالیه دخترم دیگه کلا رو مبل خودش میشینه این مدله با پاف

تصویر

من خريدم ولي دخترم فقط باهاش بازي ميكنه توش خييييلي كم ميشينه
😅تنها باري كه واقعا به درد خورد اين عكس و باهاش گرفتم

تصویر

خیلی عالیه همه میگن

تصویر

من اینو خریدم تخت هم میشه خیلی کاربردیه
بعدازظهرا روش میخوابه

تصویر

من حس کردم کاربردی نیس نخریدم🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی