من فقط تو بیمارستان دستکش دستش کردم چون نمیتونستم ناخنش رو بگیرم بعد امدم خونه سریع ناخنهاشو گرفتم که دستکش دستش نکنم
ناخناشو با احتیاط از انتها بگیر دستکش دستش میکنی رو ذهن بچه اثر منفی میزاره
من تافقط چندروزاول دستکش دست کردم بعدش دیگه باسوهان مخصوص ناخناشوهرهفته کوتاه میکنم که خودشوچنگ ننداره
ناخوناشو بگیر خب
دستش نکن دستکش خوب نیس شایدم صورتش خارش داره
دختر منم اینجوربو حساسیت ب پروتیین گاوی داره
من که اصلا دسته پسرم دستکش نکردم میگن خوب نیس دستکش خودشم چند بار چنگ انداخته ولی بازم دستکش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.