۳ پاسخ

چراخیلی خوبه بهتر از با اینکه سیر باشه میخواد سینه تو دهنش باشه شما نزار زیاد تو دهنش بمونه

اولا که گناه داره ،دوما که از اول نباید بهش میدادی ،اگه فکر می کنی فکش خراب میشه دندونش نامرتب میشه ربطی نداره پسر بزرگ من اصلا نخورد من مجبور شدم براش ارتودنسی انجام بدم ،اگه می خوایی بگیری ازش بزار این قدر گریه کنه چند شب بعد عادت می کنه راحل دیگه ای نداره

زوده هنوز گلم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نـورا🩷 مامان نـورا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی