از اسید معدست عزیزم توی بارداری خیلی شایع هست بعد از غذا شربت آلمینیوم ام جی بخور
تو بارداری معده تو فشاره عزیزم واسه همین اذیت میشی
من وقتی نفخ شدید و یبوست دارم اینجور میشم
فشارت میوفته.. سریع بگو یکی شونه هاتو ماساژ بده.. منم اینجوری بودم سر دخترم جوری ک جونم میخاست در بیاد سریع شوهرم شونه هامو ماساژ میداد یا اب قند درست میکرد فشار بالا پایین میشه بچه در حال رشد هست
واسه معده س عزیزم
دوز از جون بچت.ب دکتر بگو قرص و شربت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.