۵ پاسخ

از اسید معدست عزیزم توی بارداری خیلی شایع هست بعد از غذا شربت آلمینیوم ام جی بخور

تو بارداری معده تو فشاره عزیزم واسه همین اذیت میشی

من وقتی نفخ شدید و یبوست دارم اینجور میشم

فشارت میوفته.. سریع بگو یکی شونه هاتو ماساژ بده.. منم اینجوری بودم سر دخترم جوری ک جونم میخاست در بیاد سریع شوهرم شونه هامو ماساژ میداد یا اب قند درست میکرد فشار بالا پایین میشه بچه در حال رشد هست

واسه معده س عزیزم
دوز از جون بچت.ب دکتر بگو قرص و شربت میده

سوال های مرتبط