۱۱ پاسخ

ببخشید جواب سندرم شما چیشد برا منم اینطوری نوشته🥲

خیلی زیباست خیلی

لیا خیلی معنیش و دوست دارم من بیانشم خیلی راحته

لارا سلین دلین ماهلین

من اگه ی روز دختر دار بشم نیلای میذارم

خیلی خوشگله عزیزم ان شاالله خوش نام و پر روزی باشه

ملورین هم قشنگه

دلوان قشنگهه

من‌ان تی بهم گف دختره گذاشتم دلوین عشقم.

قشنگه😍من دلین و هالین انتخاب کردم واسه دوقلوهام🎀🎀

دلوین چی

سوال های مرتبط