من دائم دستو پام یخه زیاد گرمم نمیشه بچم پسره ربطی به علائم نداره جنسیت
من سردم میشد خیلی ان تی احتمال پسر داد
من الان همش لرز تو بدنمه شبا خیلی سردم میشه😖
انتی اکثرا میگن دختر بعد احتمال زیاد عوض میشه😂
وای منم همش همینم یهو انگار بدنم اتیش میگیره ع گرما . فک کردم اینا علائم پسر . پس مالدختره😃😃😃😃
منم بچم دختره یعنی انگار اتش گرفتم کل بدنم حرارت میاد بیرون
منم همينطوري بودم همش گرمم ميشد و عرق ميكردم
انتي به منم گفت دختره انومالي ديديم پسره
سونو انومالی دقیقه ان تی خطا داره
منم سر هر دو بچه هام همش سردم بود
اولی دختره دومی پسر
منم بارداری اولم گرمیگرفتم بچم دختربود
من برعکس شما ، همیشه سردم بود ،بدنم یخ میکرد بچم پسر بود
منم تو بارداری خیلی گر میگرفتم بچم پسر بود
انتی بهم گفته بودن دختره آنومالی رفتم گفتن پسره
منم همش گرممه و گر میگرفتم
منم دختره بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.