من میخوام امروز دخترمو ببرم خود دکتر نوشت براش
منم هنور ندادم نرفتم دکتر
من.
من دکتر گف احتیاج نداره
حتما انجام بده
من الان براش انجام دادم همه چیش خوبه بود ولی کم خونی خفیف داره اهنش و بیشتر کرد و فولیک اسید داد
اگه ازمایش نمیدادم چندسال بعد تبدیل ب مینور میشد حتما
من دکترش گف نیاز نیس
من....
من من
من من
من
بدی بهتره گلم من بچم هیچ مشکلی نداره ونداش تاازمایش دادیم انزیم کبدش بالابوددوباره نوشتن کم خونی تیروید انزیم هزارتاچیزدیگ ک توارمایشس ک میگبرن کلسیم ویتامین دی برااستخون....
🖐🏻🖐🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.