۵ پاسخ

این آمپول چیه
کجا میزنن
یکم اطلاعات باید من برم بزنم

سلام منم ادد میکنید @Zeynaab_777

من وقتی ال دی میخورم اصلا پریود نمیشم شما میشین مگه

من میخوردم ولی یادم نیست چهجوری. ولی اره فکرکنم این ۷روز و که نخوری پریود میشی بعد ۷روزباز بایدقرص شروع کنی
حالا چرامیخوای قرص بخوری خیلی بددده عصبی میکنه آدمو من هروقت میخوردم باورکن دستام میلرزید
یسال ونیم ب کوپ خوردم داشتم روانی میشدم قط کردم

مگ بالا میا؟

سوال های مرتبط