این آمپول چیه
کجا میزنن
یکم اطلاعات باید من برم بزنم
سلام منم ادد میکنید @Zeynaab_777
من وقتی ال دی میخورم اصلا پریود نمیشم شما میشین مگه
من میخوردم ولی یادم نیست چهجوری. ولی اره فکرکنم این ۷روز و که نخوری پریود میشی بعد ۷روزباز بایدقرص شروع کنی
حالا چرامیخوای قرص بخوری خیلی بددده عصبی میکنه آدمو من هروقت میخوردم باورکن دستام میلرزید
یسال ونیم ب کوپ خوردم داشتم روانی میشدم قط کردم
مگ بالا میا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.