از این منفی تر مگ داریم بعد سه روز تاخیری 😔

تصویر
۸ پاسخ

منم سع روز تاخیرم روز اول تاخیر یه منفی قشنگ تحویلم داد
نمیدونم کی قراره واسه ما هم مثبت بشه

چند وقته اقدامی تنبلی نداری؟

فک میکنم هاله داره
چند روز دیگه دوباره بزن

من ک اصلا ب بی بی چک اعتماد ندارم. ۳ تا زدم منفی بود رفتم ازمایش مثبت بود.مال منم پررررنگ تک خط منفی میشد😐😏
برو ازمایش ایشالله مثبته

دذکت میکنم😭😭😭

علایم هم نداری؟
قشنگم نامید نباش هرچی خدا بخواد
از این منفی تر بی بی چک های منه🤧 با دو سال اقدام هنوز
ول میچرخم

نمیدونم چرا هاله میبینم

چرا من فک میکنم هاله داره؟🤔

برای من تا۸ روز تاخیر منفی منفی بود هیچ هاله و امیدی نبود
روز نهم تاخیر تازه‌ یه هاله خیییلی کمرنگ افتاد
باید از اقدامت ۲۱ روز گذشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آقاکیان وفندوق مامان آقاکیان وفندوق هفته ششم بارداری