۴ پاسخ

سونوگرافیه گفت اگه موارد دیگه مشکلی نداشته باشه و فقط همین باشه مشکلی نیست.

من پسرم داست دو تا
بعد اکو جنین بردم گفت همه چیزش خوبه
و سونو بعدش یه کله هنوز مونده بود
بعد که دنیا اومد بردم دکتر گفت لازم نیست اکو بگیری اکثر بچه ها لکه دارن

نه گلم منم تو بارداری بهم گفتن روی قلبش سمت چپ لک داره رفتم اکو گفت چیز خاصی نیست فقط دنیا اومد بیارش دوباره من دیگه نبردمش

نه عزیزم خطرناک نیست
باید اکو قلب جنین بدی اکثرا رفع میشه

سوال های مرتبط