۲ پاسخ

من دوتابار تا الان سیب دادم ی بار پختم یبارم خام تراشیدم دادم بهش
هردوبارش شکمش یروز کار نکرد
دیگه فعلا سیب بهش نمیدم
یکشنبه هم بهش موز دادم دیروز شکمش یبار کار کرد
موز و سیبو فعلا نمیدم تا ۸ ماهگی

چرا عزیزم از اونه سیب خب سفتهه برای نوزاد نباید زیاد بدی

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی