لطفا جواب بدید
#پوشک
#فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

چه واکسنی هست برای چی میزنن برای چه سنی

چراباید ازجنوب شروع کنن نمیدونم بنظرمن نزنین خطرناکه

چ واکسنی؟

من هرمزگانم زدم برای نورا علائمی نداشت خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آینا و آوینا مامان آینا و آوینا ۲ سالگی