سلام مامانا من۲۸فیکسم حس سنگینی دارم تو واژنم شما هم؟؟

۶ پاسخ

مواظب‌طول‌سرویکست باش
شکم‌بند بارداری ببند خیلی خوبه وزن بچه نمی‌افته کامل ب لگنت
منم همین هفته ها تو‌بودم حس سنگینی داشتم راه میرفتم‌انگار یچیزی وسط‌پام بود رفتم سونو سرویکس خوب‌بود خداروشکر
ازمایش عفونت ادراری دادم که دیدم عفونت دارم

اووووففف منم دکتر بهم گف از شکم بند بارداری استفاده کنم یکم راه میرم کار می‌کنم انگار یه چیز از واژنم میخاد بیاد بیرون

من کلا حس سنگینی دارم 😑

سلام منم .که الان تو هفته ۲۷ هستم احساس سنگینی میکنم

بچه وزن گرفته بخاطر همینه

منم با این که هفتم پایینه دارم خیلی استرس گرفتم

سوال های مرتبط