دوستان از صبح این قسمت که علامت زدم درد میکنه 😢 میدونید چرا

تصویر
۳ پاسخ

اعصاب
منم وقتی استرسی میشم یا عصبی میشم همونجا تا بالا تیر میکشه

ضربه نخورده ؟یا رو دستت نخوابیدی درد بگیره

منم چند روز پیش درد میکرد من فکر میکنم مال استرسم و اعصابم بود

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری