من حسم میگه پسره
ان تی احتمال دختر داده شوهرم عاشق دخمله اسمشم انتخاب کرده
تا انومالی منتظرم . هر چی که هست برام مهم نیس سالم باشه
من از اول حس میکردم پسره و بود
از صد صد در صد 😂چون من کلا ویارم تو حامله گی تو دختر و پسر فرق میکنه به دخترم که حامله بودم جز میوه هیچی نمی تونستم بخورم و هر لاغر میشدم حالت تهوع ولی تو دوتا پسرام هیچی نداشتم بر عکس دوست داشتم همچی بخورم فقط به فکر خوردن بودم😂و عاشق فلفل تند
من از وقتی حس کردم شاید باردار باشم تا بعد آزمایش مطمئن بودم دختر و براش اسم انتخاب کردم همه میگفتن پسره یه اسم پسر بگو ولی اصلا اسم پسر به دلم نشست فقط دختر که خدارو شکر دختره
من حسم میگفت پسره از اول، انتی احتمال پسر داد ولی باید منتظر موند تاانومالی ببینیم چی میشه🤗
من حس میکردم پسر باشه دختر بود
من از اول بهش میگفتم دختر قشنگم ان تی احتمال دختر داد 😍
من حدس زدم پسر باشه ولی دختر بود❤
من از اول حدس میزدم پسر باشه پسر بود ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.