۱۱ پاسخ

به حس که نمیشه اعتماد کرد فعلا یه چیزایی که رنگ جنسیتی نیست بخر تا آنومالی نمیشه مطمئن بود

برا بچه اول حسم درست بود بچه دوم نه

من حسم اشتباه بود

عجله نکن خیلی زوده

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

علاوه بر اینا پیشنهاد میکنم تونستی کالسکه اینا هم خواستی بخر چون توی یه هفته ای که من قیمت کرده بودم گرون شده بود دیگه دیروز رفتم خریدم🤦‍♀️

اگه برات رنگ های تفکیک جنسیتی مهم نیست یه رنگ اسپرت بخر .اصلا نمیتونم بهت بگم عجله نکن چون همه چی روز به روز داره گرون تر میشه

اصلااااا برای لباس عجله نکن حتی سونو ان تی ام دقیق نمیگه باید صبر کنی تا انومالی حتی دیدم تو همین گهواره گفتن سونو تعیین جنسیتم اشتباه گفته بزار بعد ۱۸ هفته ک قطعی فهمیدی جنسیتش چیه با خیال راحت بخر
من اوایل بارداری فک میکردم پسره الان حسم میگه دختره ولی تا انومالی نرم هیچی معلوم نیس

اره من سر دوتاشون حسم درست بود😊

از لباس های تو خونگی شروع کن ک اکثرا اسپرتن
خیلی برات مهمه بقیه وسایل اسپرت رو بخر ک فرقی نداره برای دختر و پسر
ترکیه رنگ کرم سبز بنظرم هم اسپرته هم خیلی شیک میشه

سلام عجله نکن ۳هفته دیگه سونو آن تی متوجه میشی

سوال های مرتبط