۹ پاسخ

هردوساعت
برای نوزاد دوماهه ۶۰ تا

دو ساعت ۶۰ تا
اگه بیشتر خواست بازم بهش بده
برای هربچه متفاوته دختر من سه ماهشه هنوز ۶۰ تا میخوره گاهی کمتر،بعضیا هم بیشتر میخورن

پسر من هر ۳ساعت ۱۲۰تا میخوره رفلاکسم نداره بستگی به اشتهای بچه داره

۶۰ تا بده ببین چقد میخاد من دخترم ۹۰ تا میخوره

هر یساعت ونیم ۶۰تا

۶۰ سی سی هر ۲ساعت یکبار بیشتر نده رفلاکس میگیره برا دوماه همینقدر کافیه

هر دوساعت ۹۰ تاآب بریز ۳پیمونه سرصاف شیرخشک

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

هریکساعت و نیم ۹۰ تا،بازم بستگی به بچت داره،فعلا ۹۰ تا بده بعد ببین دوباره کی گرسنه میشه

سوال های مرتبط