۹ پاسخ

چرا بستریش کردی اخه؟

دستگاه بیار توخونه
مال من ۱۳ بود اوردم تو خونه راحت

لازم به بستری نیس پسرمنم همین بود
توخونه مراقبت میکردی تن تن شیرمیدادی بهترمیشد

زیاد نبوده تو خونم بود زیردستگاه میومد پایین بیمارستان خیلی اذیت میگنن تند تند خون میگیرن منگه بچه اولم بی تحربه بودم ولی این یکی نمیذارم کارم به بیمارستان بکشه خیلی سخته

۲۴ساعته خوب میشه اگه مشکلی مث فابیسم یا گروه خونی مخالف شما نداشته باشه
اگه این مشکلاتو داشته باشه زردیش مقاومه ی ۲ یا ۳ روز بستری میشه

به نظر من بیارش خونه با هندوانه . شیر بز و آرد جو . و این جور چیزا بدنش بشور زود خوب میشه قطره شیر خشت هم بده بهش خیلی عالی برا زدی و خیلی برا بدن نوزاد مفید

من دخترم 11.2 بود زردیش بستری نکردیم بیلی استاپ دادیم خوب شد یه هفته ای

عزیزم نیاز به بستری نبود دختر من زردیش 13 بود بستریش نکردم گذاشتم زیر مهتابی خوب شد

زیر ۱۲ که نیازی به بستری نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی