چیزی نیس خودمم یکی از اینا روشکمم از وقتی بدنیا اومدم داشتم
سر صحبتم با این دوست عزیز نیستا ولی مادرای امروزی از جمله خود من خیلی نگرانی هامون زیاد شده پسرم سال ۹۹به دنیا اومد بعد یه هفته قبل به دنیا اومدنش من روی شکمم خوردم زمین تمام وزنم افتاد رو شکمم حالم خیلیییی بد بود همش میگفتم وااای زحمتم به باد رفت ولی خداروشکر بردنم بیمارستان سونو و .... سالم سالم بود فقط وقتی به دنیا اومد روی سرش یه تیکه اندازه دوتا نخود کچلی بود الانم که الانه از اونجا مو درنیومده ولی اصلا ذهنم به این کار نمیکرد که ببرمش دکتر و ببینم چرا اینجوریه و... ولی الان نمیدونم از چیه اصلا بچه ها هم فرق کردن
نگران نباش عزیزم.. خال سفیده
بدن پسر منم چند جاش داشت…. من سر این قضیه پیر کردم خودمو … داستان ها کشیدم… الان بااطمینان بهت میگم خال سفیده.. اصلا دیگه پیشو نگیر… اگه بگم چیا کشیدم سر این قضیه
دقیقاپسرمنم داره
اینا خال های بیرنگه الکی بچه رو دکتر نبر هزارتا دارو ی الکی بهش میدن
صورت پسرم منم داره چن وقته چندین بارم دکتر بردم گفت چیز خاصی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.