۸ پاسخ

من میدم مشکلی نیست

ضرر نداره ولی مفید هم نیست

نه.

من میریزم تو شیرخشک نرم بشه و له میکنم دوسش داره

ینی الان خوب نیست من برای پسرم میدم

بله
بیسکوییت مادر از ۸ ماهگی مجازه

ن ندارره

تا جایی ک میتونی کم بده

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی