قرص آهن و فولیک اسید تا هفته چندم باید استفاده کرد ؟؟؟

۱۱ پاسخ

و اینکه قرص اهن من ففول پرگننسی هستش ک دکتر گفت اینو بعداز زایمانم باید بخوری

فولیک اسیدو ک از سه ماه قبل و سه ماه اول بارداری باید حتما استفاده کرد،قرص آهنو بعداز زایمانم باید بخوری عزیزم

فولیک اسید همون سه ماه اول معمولا میدن بعد قطع میکنن، احتمالا شما قرص اهنی میخوری که داخلش فولیک اسیدم داره که معمولا همه اهنا دارن اون مقدار چیزی نیست همه میخورن نگران نباش اما اگه جدا قرص فولیک اسید میخوری به دکترت بگو

من فولیک اسیدمو‌دکتر سه ماه بعد بارداریم قطعش کرد
از سه ماه ب بعد اهن مولتی ویتامین همون ماموویت. ویتامین د گفت بخورم
شما هنوز اسید فولیک‌میخورین🤔

آهن تا آخر ولی اسید فولیک معمولاً تا ماه سوم بارداری میدن

فولیک اسیدتا16هفته مجازه
وبعدش نباید مصرف بشه
آهن هم تجویز دکترهرجوری باشه همونطوریه

آهن تا بعد زایمانت هم باید مصرف کنی تا جبران خونریزیت بشه و فولیک هم معمولا تا ۱۶ هفته دیگه قطع میکنن

فولیک اسید تا هفته ۱۲مجازه بعدش هم مگه دکتر تجویز کنه چون زیادیش هم ضرر داره حتما بپرس از دکترت

فولیک اسید و من خیلی وقته قطع کردن آهن هم تا سه ماه بعد بارداری با مولتی باید خورد ویتامین د هم تا پایان بارداری

فکر میکنم تا آخرش

آهن حالا حالا ها هستش ولی فولیک اسید تا آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری