بچه هاااا اینو خریدم از با سلام قشنگه😍😍😍🙆‍♀️🥰🥰🥰🥰🥹🥹؟؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

خیلییی چند گرفتی؟

خیلی قشنگه مبارکش باشه

خیلی خوشگله مبارکه😍✨️

خیلی خوشگله عزیزم مبارکه به سلامتی تنش کنی🥺❤💋

اخییی مبارک باشه عزیزم اسم غرفه رو میگی

چه گوگولی ان😍

فقط اون کلاهش😍

اوخ ننه

خیلی نازنازیه🥺😍

چقد نازههه. کاش نینی منم دختر باشه از این چیزای قرتی طور بگیرم براش🥲

خیلی🥰

خیلی نازه...اسم پیجش چیه

وایییییی خودا 🥹🥹🥹🥹چقده گشنگه 🥹🥹🥹
خیلی خوشم اومد دلم خواست منم سفارش بدم 🥹

اره خیلی

واااای خودااا چه گوگولیه🥹

اله عزیزم خیلی خوشکله مبارکه..بسلامتی تنش کنی..جنسیتش قطعی مشخص شده؟

آره خیلی قشنگه
چند خریدی ؟؟

خیلییییی

نانازی😍 چند خریدی

سوال های مرتبط

مامان آرتان مامان آرتان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه کوثر مامان فاطمه کوثر روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلم ♥️ مامان قند عسلم ♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری