۳ پاسخ

من بعد شیر خوردن یک ربع عمود نگه میدارم و حتما اروغشو میگیرم

هیچی نمیدم🥲
دکتر یه سری چیزارو گفت خودم نخورم چون شیر خودمو میخوره

دخترم رفلاکس داره هر کار میکنم فایده نداره 😞

سوال های مرتبط