از این شیر خشک کسی استفاده کرده خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

جاریم برا پسرش میگیره راضیه

برای نفخ و یبوست و رفلاکس خوبه سبکه زود هضم میشه و بچه زود زود گشنش میشه

چند خریدی؟اینو ندیدم ولی سیمیلاک گلد واسه استخون بندی میگن خوبه

برای بچه های رفلاکسی
وزن دهی معمولی داره

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۲ ماهگی