۷ پاسخ

الهی که خودشون و عزیزاشون تقاض پس بدن

برا ماها خرشون از پل گزشته دیگه بچه اوردیم تموم شد واسه اونا دارن تبلیغ فرزند اوری میکنن ک مردم بچه بیارن

با اینکه دو تومن هیجای آدمو نمیگیره ولی بازم خوب بود دو تا پوشک میشد که چهار تا شیر خشک میشد که یه دست لباس میشد که فقط دارن میگن که مردم بچه بیارن ما ها هیچی

جندم تنت سالم خدا روزی رسونه

آره ما تو کشور دیگه بچه آوردیم خودمونم خبر نداریم، خدا لعنتشون کنه فقط

کجایی خواهر شده ۸۵۰

میخوان که بچه بیارن😐

سوال های مرتبط

مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۱۳ ماهگی