بی بی لند مدل ارتودنسی
اونت مدل فیلیپس گرفتم
من دوس ندارم پستونکی بشه ولی یدونه بی بی لند گرفتم همینجوری
فریگ و اونت
من دخترم فقط ارتودنسی اونت قبول میکرد
دکترهم گفت این مدل واسه فک و دندونشون بهتره
من هى اور شى گرفتم با اونت
من یه مدل اورتودنسی ایرانی گرفتم اگر پستونک قبول کنه هزینه کنم براش فیلیپس اونت میگیرم
معمولی چون بعضی از بچه ها با ارتودنسی حالشون بهم میخوره قبول نمیکنن
من نمیگیرم
هیچی هنووز 😂 امروز میرم تازه انومالی ببینم تو دلیم دقیقا چیه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.