خانما پستونک چی گرفتین واسه بچه هاتون؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

بی بی لند مدل ارتودنسی

اونت مدل فیلیپس گرفتم

من دوس ندارم پستونکی بشه ولی یدونه بی بی لند گرفتم همینجوری

فریگ و اونت

من دخترم فقط ارتودنسی اونت قبول میکرد
دکترهم گفت این مدل واسه فک و دندونشون بهتره

من هى اور شى گرفتم با اونت

من یه مدل اورتودنسی ایرانی گرفتم اگر پستونک قبول کنه هزینه کنم براش فیلیپس اونت میگیرم

معمولی چون بعضی از بچه ها با ارتودنسی حالشون بهم میخوره قبول نمیکنن

من نمیگیرم

هیچی هنووز 😂 امروز میرم تازه انومالی ببینم تو دلیم دقیقا چیه 😍

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ونهم بارداری