دوستان اسم این قطره آهن چیه خوبه؟! بگیرم

تصویر
۶ پاسخ

اره من قرمزشو میدم خیلی هم خوشمزس
مال ما طعمش بلوبریه

اینو بدیم نیاز اد هم بدیم؟

لیپوزوفر

لیپوزفر، خوبه اما دو نوع داره قرمز و آبی. یادم نیست فرقشون حتما از داروخونه بپرس

مزه تافی میده خوشش میاد دخترم بو یا مزه فلز نمیده

من تازه دارم به دخترم میدم خیلی خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیا مامان لیا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی