سلام کسی بوده واکسن هپاتیپ بزنه تو بارداری

۳ پاسخ

به من گفت 14 هفته بزن،قراره برم بزنم،سرما خوردم،نمیدونم با وجود سرما میشه زد یا نه

من بارداری قبلیم زدم

برای منم دکترم گفته ولی من فعلا نرفتم بهداشت باید قطعی مطمین بشم ضرر نداره بزنم

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی