من هفته ی 18 خونریزی کردم رفتم بیمارستان بستری شدم اونجا با سرم تزریق میکردن بهم میگفتن پروتکل بستری هست برای اینکه عفونت نگیری از بیمارستان هر کی بستری میشه انتی بیوتیک میزنیم
هفته های اخر هم عفونت ادراری داشتم قرص داده بود دکترم میخوردم
من بخاطر عفونت ادراری دکتر سه تا سرم آنتی بیوتیک بهم زد
دکتر سفکسیم بهم داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.