تا حالا کسی بوده تو بارداری انتی بیو تیک بزنه

۳ پاسخ

من هفته ی 18 خونریزی کردم رفتم بیمارستان بستری شدم اونجا با سرم تزریق میکردن بهم میگفتن پروتکل بستری هست برای اینکه عفونت نگیری از بیمارستان هر کی بستری میشه انتی بیوتیک میزنیم
هفته های اخر هم عفونت ادراری داشتم قرص داده بود دکترم میخوردم

من بخاطر عفونت ادراری دکتر سه تا سرم آنتی بیوتیک بهم زد

دکتر سفکسیم بهم داد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری