۷ پاسخ

بچه اول تو رحمه پایینه ک میگن خدایی نکرده ی موقع سقد نشه تا خودش ک هی بیاد بالاتر

بنطرم بخاطر بچس چون منم اولین تکون خوردنای دخترم و اینجوری فهمیدم عزیزم

اره من

بچه است از منم همینجوری بود پایینه بعد میاد بالا

آره حالت نیر کشیدنه که اگه بیاد و بره عادیه

بله من

اره من اینجوری شدم چندبار

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری