زدن نبض سمت راست شکم دلیلش چیه ؟؟؟
کسی میدونه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

تکونای نینیه دیگه

منم همش نبض میزنه نی نی گلم گردش خون ب نی نی هست

شاید تکونای جوجه ست 😍😍

سوال های مرتبط

مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان آریو مامان آریو هفته سی‌ام بارداری