۲ پاسخ

من الان س ماهش داره تموم میشه گریه هاش بدترم شده خستم دیگه ب شدت🥲🥲

خدا بزرگه ان شاالله
سختیش همون 100 سال اوله 😅
مجبوریم تحمل کنیم

سوال های مرتبط