منظورت چجوریه ؟ اگه یهو حس میکنی شکمت سفت میشه و بچه جمع شده یه گوشه ای که طبیعیه منم همیشه دارم ، ولی اگه شکمت کلا سفته مثل سنگ میشه من سر بارداری اولم اینجور بود نفخ بود که آخرشم از درد یه شب بستری شدم دیگه شربت معده دکتر داد خوب شدم … انقباض هم واقعا نمیدونم چجوره چون تجربه نکردم ولی میگن با درد همراهه میگیره ول میکنه ، دردشم قسمت پایینه مثل درد پریودی فک کنم …
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.