دکتر خوبیه. کار خوبیکردی پیشش نوبت گرفتی. بار اول اینقد دیر شد نوبتت ب بعدش ب اون منشیش پیام بدی زودتر میده نوبتتو یا اینترنتی بگیری زود تره
منم قصد داشتم برم پیشش اما هزینه هاش بالاس ، واسه ۲۷ ام کابوسی نوبت گرفتم ، چقد جدیدا دیر نوبت میدن دکترا
دکترجهانشاهی خیلی دکتر خوبیه دکتر منم هس من دیروز پیشش بودم فردا هم میرم
نرو دکتر پولکیه فقط من بچه هامو از دست دادم دکترم اون بود
پیش مقدسه جهانشاهی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.